Pelbagai Produk Pilihan Anugerah Tuhan – Rahsia Alam Memulihkan Tenaga Dan Mantap Cantik…Langsing…Muda Jelita Bakal Menggegarkan - Hubungi Untuk Keterangan Lanjut

Monday 23 June 2014

Catuaba

      
CATUABA adalah pokok ajaib yang berasal dari Lembah Amazon Brazil, ia adalah tumbuhan afrodisiak Brazil yang paling terkenal. Seawal beberapa abad yang lalu, Puak India Tupi yang tinggal di sini, dari generasi ke generasi telah menemui keberkesanan dan keajaiban ekstrak tumbuhan CATUABA yang boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki. 

Itulah sebabnya kenapa mereka mempunyai zakar yang besar dan kuat hingga mendatangkan irihati kepada semua lelaki lelaki di dunia ini. Puak India Tupi Lembah Amazon Brazil Mereka juga telah membuat penemuan bahawa seorang lelaki yang mengambil CATUABA untuk jangka masa yang lama boleh bertahan selama lebih dari 2 jam tanpa ejakulasi dan masih mempunyai kesuburan lebih tinggi dan kekuatan seks seperti mana mereka yang berusia 25 tahun walaupun di usia 60 tahun !! 

CATUABA juga diluluskan oleh kerajaan Brazil sebagai tumbuhan perubatan dan selamat dimakan.Ia juga bersifat sederhana dan tiada toksid. 

10 Kelebihan Selepas Pengambilan Catuaba 
1. Membantu kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat 
2. Menggalakan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki 
3. Memberikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga 
4. Dapat mengawal mati pucuk (ED), ejakulasi pra matang (PE) dan disfungsi seksual lelaki 5. Mengimbangi hormon tubuh manusia dan menggalakkan rembesan hormon lelaki (testoteron) 
6. Menggalakkan perdaran darah serta mencegah penyakit cardiovaskular 
7. Merawat hiperplasia prostatik benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam 
8. Meningkatkan sistem imunisasi badan 
9. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan 
10. Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia

No comments:

Post a Comment